عصرشعرانتظار دربرج میلاد

برگزاری عصر شعر انتظار شهرستان شهریار به منا سبت هفته فرهنگ وهنر در برج میلاد

                           

farajii

روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شهریار : باحضور شاعران بنام شهرستان شهریار ، قدس وملارد آئین محفل ادبی انتظار در رواق هنر برج میلاد برگزارشد .

درمورخه بیست و هفتم خرداد ماه و بمناسبت اعیاد شعبانیه از ساعت هفده و سی دقیقه محفل ادبی شعر با حضور روسای ادارات شهریار، قدس و ملارد شاعران شهرستانها و دوستداران شعر و ادب پارسی در رواق هنر با قرائت آیاتی ازکلام مجید و پخش سرود پر افتخار جمهوری اسلامی آغاز شد.

در ادامه رضا کرم آبیان سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهریار درسخنانی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه ضمن تشکر از حضور شاعران و دوستداران شعر و ادب پارسی برگزاری این محفل ادبی را نقطه عطفی در برنامه های مشترک شهرستانهای مذکور برشمرد و آمادگی شهرستان شهریار  را در استمرار این گونه برنامه های ادبی و فرهنگی بیان نمود .

شعرخوانی اعضای انجمن ادبی فرهنگ (اندیشه) شهریار با حضور استاد احمد فرجی با موضوع مهدویت آغاز و در ادامه دکتر امید نقوی، پروانه عزیزی، داود بوربور و فریبا امیر اسکندری نیز اشعار خود را خواندند.

شاعران شهرستانهای قدس و ملارد نیز به قرائت  اشعار  با موضوع انتظار  پرداختند که با استقبال حاضرین در این نشست ادبی واقع شد .

اجرای موسیقی سنتی  و نوای نی همراه با قرائت اشعار نیز از ویژگیهای این عصر شعر بود .

شایان ذکر است ازبرنامه های جنبی عصر شعر میتوان به اجرای موسیقی سنتی توسط نوجوانان هنرمند در فضای باز برج میلاد اشاره کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد