چاپ مجموعه شعرسرکارخانم مهتاپناه

بنام خداوند جان وخرد 

کزین برنراتدیشه برنگذارد   

چاپ مجموعه شعر سرکارخانم مهتا پناه

باطلاع تمامی علاقه مندان و عزیزان می رساند که مجموعه شعر سرکارخانم مهتاپناه ، ازشاعران ارزشمند شهراندیشه با عنوان « وقتی بلرزد قلب بادازرقص بیدی » و مقدمه ای از « حسین آهی » توسط انتشارات فصل پنجم دراسفند1393ودر 1000نسخه به چاپ رسیده است. ضمن آرزوی موفقیت برای سرکارخانم مهتا پناه ، خرید این کتاب و مطالعه سروده های زیبا وباارزش این مجموعه رابه همه عزیزان علاقه مندتوصیه می کنم . 

غزل « وقتی تو می آیی » ازص 29این مجموعه : 

بحران این دلواپسی راپشت سربگذار 

یک بار از حالم خودت رابی خبر بگذار 

با نام تو ، ازقیدوبند غیر ، آزادم 

از خیر من بگذر ! مرا در دام شر بگذار 

دریک مثلث بامحیط عشق ، محبوسیم 

این چندضلعی را رها کن ، بی وتر بگذار 

انگشت های نازک احساس خیسم را 

درقوطی کبریت های بی خطر بگذار 

باید نسوزی پای من ، باید بسوزانی 

از هیزمت درآتش من بیش تربگذار 

بی من ؛ تمام قله ها رافتح خواهی کرد  

پای درخت خاطراتت یک تبربگذار 

من ؛ گوش هایم را به چشمانم نمی دوزم 

پس قاصدک های دلم را کور وکر بگذار 

درانتظارت هستم اما ، بی خبر برگرد 

وقتی می آیی غصه ها را پشت دربگذار .