فیلم شعر خوانی و حافظ خوانی استاد حشمت الله اسحاقی

دوستان زیادی خواسته اند از فیلم های شعر خوانی استاد آنچه که در دسترس هست در اختیار عموم قرار بگیرد تا در زمان های دلتنگی مشاهده کنند.
 به همین دلیل به مرور فیلم هایی که در دسترس هستند در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. هر کدام از اعضای انجمن هم که تصویری در این زمینه دارند سپاسگزار خواهیم بود اگر آن را برای این کار در اختیار مدیریت انجمن قرار دهند.

مشاهده فیلم شعر خوانی و حافظ خوانی استاد حشمت الله اسحاقی

دانلود فیلم شعر خوانی و حافظ خوانی استاد حشمت الله اسحاقی

نظرات 1 + ارسال نظر
افشین 1402/12/21 ساعت 12:45

یادش به خیر نمیدونم چند سال پیش بود
داخل اندیشه بالای کتابخونه هر هفته استاد مرد دوستداشتنی بود بر عکس چهره بیش از حد مردونش دل خیلی نازک و صافی داشت ، از اون قیافه ها که وقتی اسم شخصیت وفهم رو میشنیدم ، اولین چهره بعد از بابام ، میومد توذهنم ، اخه بابام دبیر ادبیات ه باز نشستست ، انرژی میداد جلسه هاش
از سر کار خسته خودم رو میرسوندم به جلساتسون که ، تفسیر حافظ کنه یا لیلی مجنون ، یا سعدی ما هم عشق کنیم اخرش هم کسایی که شاعر بودن شعری گفته بودن ، میخوندن، من همیشه شعر چنتا اماده میکردم به همراه تحقیق در باره یه موضوعکه در بارش بحص کنیم
اخرش هم میگفتند اقای جلالیان جلسه رو تموم کنید
و من هم شعره
حرفهایمان هنوز نا تمام
تا نگاه میکنیم وقت رفتن است
باز هم همان حکایت همیشگی
پیش از انکه با خبر شوی
لحظه عزیمت تو نا گذیر میشود
اه ای دریغ وحصرت همیشگی
ناگهان چه زود دیر میشود
از قیصر امینپور

رو میخوندم و جلسه تموم میشد، بیستو چند سال پیش بود بعد از اون انجمن دیگه هیچ انجمن یا گرد همایی به من جا به من انرژی نداد
امشب ساعت ۲ صبح پای کامپیوتر
در سیاتل اسمشون رو سرچ کردم به امید دیدن عکسی ازشون
روحشون شاد حدود ۱۵ سال پیش اعلامیشون رو روی دیوار دیدم
افتخواری بود برای من اشنایی با ایشون❤️

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد