مراسم یادبود استاد حشمت الله اسحاقی در انجمن ادبی صفادشت

  امروز سه شنبه پانزدهم بهمن به همت استاد دکتر غلامحسین خدایار ریاست محترم انجمن شعر صفادشت ، شهردار شهر صفادشت ، اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیریت وکارکنان محترم فرهنگسرا ی بعثت ، علاقه مندان و همچنین خانواده محترم استاد حشمت الله اسحاقی و با حضور و اجرای دکترآذر ، شاعران انجمن ادبی صفادشت ، شهریار و انجمن ادبی فرهنگ(اندیشه) مراسم یادبود استاد حشمت الله اسحاقی در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهرصفادشت برگزار گردید .

        در این مراسم دکتر آذر به عنوان میهمان ومجری ، ضمن سخنانی  کوتاه ، اهمیت شعر را یادآور شدند و بعد از آن دکتر غلامحسین خدایار ریاست محترم انجمن ادبی صفادشت به بیان جایگاه ادبی استاد حشمت الله اسحاقی  اشاره و فعالیت های ادبی ایشان را بیان کردند  بعد از آن احمدفرجی مدیر انجمن ادبی فرهنگ اندیشه به فعالیت های  ادبی وکارهای ماندگار استاد اشاره کردند.

دراین مراسم دکترامیدنقوی ، سرکارخانم پروانه طاهری ، باقر عزیزی ، علی طاهری به قرائت اشعاری در سوگ  استاد پرداختند. درادامه «ناصربیات » از فرهنگیان باسابقه ی صفا دشت  وازدوستان استاد ،   خاطره ای از وی را بازگو کردند . از نکات قابل توجه این مراسم این بود که آقای سید کمال اجاق یکی از شادگردان  دوره ابتدایی و راهنمایی استاد  چند بیتی را که  از دوران کودکی درکلاس های درس از استاد آموخته بودند با صدایی شبیه به صدای استاد و با همان شور وحال قرائت کردند. در پایان لوح یادبودی از طرف شهرداری ، شورای اسلامی و انجمن ادبی صفادشت به خانواده  محترم استاد تقدیم  شد .

در پایان مراتب تقدیر و تشکرخودرا از تلاش و کوشش استاد گرانقدرم جناب آقای غلامحسین خدایار ریاست محترم  انجمن ادبی صفادشت  جهت برگزاری این مراسم و همگی شاعران عضو انجمن ادبی صفادشت ، شهریار و انجمن ادبی فرهنگ اندیشه ، شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی  شهر صفادشت و تمامی میهمانان گرانقدری که زینت بخش این محفل بودند تقدیر و تشکر می کنم و برای همگی عزیزان ازدرگاه خداوند منان آرزوی سلامتی و موفقیت و سعادت دارم . باقی بقایتان .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد